Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
Free_ltd
|
Berichttitel: Wist je dat... Geplaatst: ma feb 08, 2010 6:28 am |
|
 |
| All Star Amerika Belg |
|
...ik hier niet te veel mag komen lezen... ...ik meer en meer ervan overtuigd ben dat België niet mijn levensdoelstelling is... ...ik graag zou willen emigreren naar USA of Canada... ...mijn wederhelft daar totaal anders over denkt... ...ik ooit de euromillions moest winnen, ik er zeker werk van zou maken... ...ik het nu niet meer zou durven, omdat ik schrik heb alles kwijt te zijn, moest het daar mislukken... ...ik het erg vind dat ik geen vrienden of familie in USA heb... ...ik anders eens regelmatig op bezoek kon gaan... ...ik wel verre aangetrouwde familie heb in Vancouver en Ottawa... ...ik die mensen niet zo goed ken en ze ook niet echt wil lastig vallen daarvoor... ...wanneer ge op bezoek gaat bij die mensen, ge dan ook maar gebonden zijt aan 1 plaats, tenzij ge er verder op uit trekt... (nu ist aan de volgende) 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
manu47
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: ma feb 08, 2010 4:14 pm |
|
 |
| Senior Amerika Belg |
 |
Geregistreerd op: do jul 16, 2009 4:43 am Berichten: 101 Woonplaats: Vancouver, BC
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Free_ltd
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: di feb 09, 2010 1:18 am |
|
 |
|
|
...die kans er heel groot in zit... ...als ze mij genoeg financiële middelen meegeeft, ik dat mss nog zou overwegen... ...de zij wel fel doorweegt op de beslissing, omdat ik haar zo graag zie... ...ik genoeg redenen kan verzinnen om niet te gaan... ...ik direct mijn poging had moeten wagen na mijn school... ...ik teveel heb opgebouwd om nu alles kwijt te spelen... ...het vandaag in België vree koud is...
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
FAL
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: di feb 09, 2010 11:55 am |
|
 |
| Pro Amerika Belg |
Geregistreerd op: za jul 07, 2007 2:42 pm Berichten: 287 Woonplaats: AL & TN
|
Van wat ik daar lees is dat nen hoop zelf beklag en geen rugge graat. Wat wil je voor jezelf ? Als je dat echt wilt doe het dan, simpel. Ik was 40 toen ik B'hell'gie vaarwel zegde, das nu 20 jaar geleden. Mn vrouw wilde naar Australia, ik naar de US. Had een goeie zaak en kids 5 en 8. Australia was zakelijk gewoon niet te doen, dus de US werd het. Zolang jij blijft dag dromen en klagen verandert er niks en blijf je waar je nu bent. Jij moet de knoop door hakken. Ofwel doe je levenslang wat zij wil, en dan beklaag ik je, ofwel doe je wat jij wil, misschien volgt ze of misschien niet. Dan zoek je een andere partner. En wat je zegt van een huis, daar zie ik geen probleem in, je kan dat altijd verkopen, simpel. En genoeg financiele middelen geven  ... geld is iets dat je zelf moet verdienen, dus ook simpel. Ik heb nog nooit van iemand een cent gewild of aan genoemen, ik werk er liever zelf voor.
_________________ Support Project Odyssey @ www.woundedwarriorproject.org
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Free_ltd
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: di feb 09, 2010 12:09 pm |
|
 |
|
...ik FAL daar gelijk in geef... ...FAL daar heel goed in gevaren is... ...ik evenveel mensen ken die met hangende pootjes zijn terug gekomen uit de USA omdat het mislukt was, en volledig opnieuw moesten beginnen... ...er 1 persoon daarvan het ook op latere leeftijd had gedaan... ...die hier alles verkocht had en met dat geld daar iets wilde opbouwen... ...uiteindelijk hij zonder werk viel en heel zijn geld erdoor was in de hoop dat hij het kon redden tot hij nieuw werk had... ...hij hier in België zonder een cent terug is aangekomen en tot op heden de financiën niet meer heeft kunnen opbouwen om nog een huis te kopen... ...hij hier na zijn pensioen gaat moeten blijven huren en dat financiël in dit kloteland niet te doen is... ...hij het zich nu beklaagd dat hij het gedaan heeft... ...ik zowat dezelfde schrik heb om hetzelfde te ondergaan... ...ge met 2 zijt om een beslissing te nemen, en ik niet van plan ben om van partner te wisselen... ...wanneer mijn vriendin zou zeggen om het toch te wagen, ik wss het toch zou proberen omdat we dan met 2 zijn en zij nog een hoger diploma heeft als ik... ...wanneer ik hier op het forum lees hoe moeilijk het is om daar te geraken en te blijven, ik zelfs niet zou weten hoe ik het voor mekaar zou moeten krijgen...
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Free_ltd
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: di feb 09, 2010 12:12 pm |
|
 |
|
|
...ik dit topic niet geopend heb voor te klagen en te zagen... ...dit gewoon leuk is om op deze manier de actualiteit eens te brengen... ...dit op meerdere forum's voorkomt en best wel leuk is... ...de eerste posting de spits moest afbijten en dus zomaar iets gezet had... ...ik blij ben dat het SMOG-alarm morgen weer afgelopen is... ...we dan terug 120km/u op de autostrade kunnen rijden...
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Free_ltd
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: do feb 11, 2010 9:02 am |
|
 |
|
...de kranten vandaag weer hilarisch waren... ...ik eerst een kop lees waarin stond dat een cameraploeg van de NOS is aangevallen in Anderlecht omdat ze een tasjesdief aant filmen waren die bevrijd werd door zijn allochtoonse vrienden toen hij gearresteerd werd... ...de politie zelfs geen arrestaties meer kan uitvoeren in Brussel, omdat hun kameraden hen gewoon uit de handen trekken en het op een lopen zetten en de flikken er niet acheraan durven... ...er 2 minuten erna een artikel stond dat in Schaarbeek enkele minderjarige allochtonen een aantal studenten hadden willen overvallen met een vuurwapen, maar door de politie onderschept werden... ...er 2 minuten daarna een artikel verscheen dat ze in Brussel een Albanese bende hebben opgerold die heel wat wapens verhandelen en dat ze zwaar oorlogsmateriaal hebben gevonden... ...ik er zeker van ben dat deze mensen vandaag nog vrij komen 'in afwachting' van hun proces... ...we er verder nooit nog iets van gaan horen... ...ik me afvraag waar dit gaat eindigen... ...ik hoop dat er nog veel sneeuw gaat vallen in Vancouver... 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
MissFluffy
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: do feb 11, 2010 11:24 am |
|
 |
| Pro Amerika Belg |
 |
|
...What's new ...Toen ik in 1990 besliste om van Berchem naar de buiten te trekken ,had mijn beslissing toen al te maken om die boefjes ,die toen al vandalen streken pleegde op andersmans auto's . ...Dat net naast mij een politieagent woonde ,maakte toen al voor hen niets uit . ...Alle buren hielden toen lichte slaap aan over omdat wij geregeld 's nachts een kijkje gingen nemen om het in 't oog te houden. ...Waren toen ook 3 jongeren van 12/13 jaar . ...En binnen 20 jaar wil ik hier zeker niet meer zitten want ik geloof niet in een aanpak van het gerecht en de politiek ...ver van hun bed show ...Ze zouden beter die boefjes bij tweede herval de ouders hun kindergeld afnemen ,misschien dat zij dan eens burgerzin gaan ontwikkelen en hun kinderen gaan opvoeden.Misschien dat die maatregel wel effect gaat hebben.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Free_ltd
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: di maart 09, 2010 5:31 am |
|
 |
|
|
...het vriesweer hier blijft aanhouden... ...het zonneke er wel door komt, maar het berekoud blijft... ...het na zoveel maanden slecht weer wel eens mag beteren... ...mijn werk daar enorm onder lijdt... ...ik nog niet weet waar ik deze zomer naartoe ga gaan...
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Coopie
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: di maart 09, 2010 9:37 am |
|
 |
| Senior Amerika Belg |
Geregistreerd op: di jun 19, 2007 9:03 am Berichten: 213 Woonplaats: Austin, TX
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Free_ltd
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: ma maart 15, 2010 5:54 am |
|
 |
|
|
...de cirminaliteit hier in België steeds erger en erger wordt... ...gisteren nog maar een politieagent is doodgeschoten door iemand die eerst zijn zoon heeft doodgeschoten... ...dit op 2 maanden tijd al het zoveelste incident is... ...het deze keer niet in Brussel was, maar in Bilzen... ...we nog even geduld moeten hebben, en Brussel voor de Belgen een no-go zone wordt... ...er veel gezeverd wordt dat de USA zo crimineel is als iets... ...ik er zowat nergens een onveiligheidsgevoel had, behalve even met wazig type in Hollywood en in de achterbuurt van Phoenix...
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Debby1979
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: di maart 16, 2010 1:40 am |
|
 |
| Senior Amerika Belg |
|
... ik de kranten al lang niet meer lees, en het nieuws al lang niet meer volg, en ik geen last heb van criminaliteit? ... ik tot over mijn oren verliefd werd op NY, en ik me daar direct helemaal thuis voelde... ... ik altijd dacht dat ik voor mijn 30ste daar moest zijn, omdat anders mijn leven 'mislukt' zou zijn... ... ik volgende maand 31 wordt, maar mijn leven tot hiertoe behoorlijk geslaagd vind! ... ik heel erg blij ben dat een partner op dit moment niet in the picture is, maar ik me zeker niet zou laten overhalen mijn dromen op te geven mocht dat wel zo zijn... ... er in het leven maar één zekerheid bestaat, en dat is dat niets zeker is, dus moet je gewoon gààn ... ik er wel ga geraken, zeker weten. ... ik bewondering heb voor de mensen die me zijn voorgegaan, en ik nieuwsgierig ben naar hun verhalen, omdat die misschien voor mij een nieuwe invalshoek kunnen bieden. ... ik supergemotiveerd ben, en probeer van alles de positieve kant te zien, omdat tegenstellingen altijd naast elkaar bestaan. ... in België de lente voor de deur staat... nieuwe lente, nieuw begin! 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
FAL
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: di maart 16, 2010 11:40 am |
|
 |
| Pro Amerika Belg |
Geregistreerd op: za jul 07, 2007 2:42 pm Berichten: 287 Woonplaats: AL & TN
|
Debby1979 schreef: ... maar ik me zeker niet zou laten overhalen mijn dromen op te geven mocht dat wel zo zijn... ... dat je eens dringend moet gaan klappen met Free_ltd, die heeft daar andere ervaring mee ... 
_________________ Support Project Odyssey @ www.woundedwarriorproject.org
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Free_ltd
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: di maart 16, 2010 12:17 pm |
|
 |
|
FAL schreef: Debby1979 schreef: ... maar ik me zeker niet zou laten overhalen mijn dromen op te geven mocht dat wel zo zijn... ... dat je eens dringend moet gaan klappen met Free_ltd, die heeft daar andere ervaring mee ...  ...je niet zomaar een jarenlange relatie op het spel zet om ff naar de USA te gaan... ...wanneer ik single geweest zou zijn, ik zeker een poging gewaagd zou hebben... ...ik al tegen mijn vriendin heb gezegd als de jihad hier uitbreekt, ik haar wel mee trek naar daar... ...ik nog altijd niet snap waarom vrouwen het moeilijker hebben om hun familie minder te zien als mannen...
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Debby1979
|
Berichttitel: Re: Wist je dat... Geplaatst: wo maart 17, 2010 6:36 am |
|
 |
| Senior Amerika Belg |
|
...ik op die laatste vraag zou gokken op... iets hormonaal?? ...ik mijn familie en vrienden ook wel hard zou missen, maar dat zou me zeker niet tegenhouden... ...ik FAL gelijk geef: alles wat je doet moet je in eerste plaats doen voor jezelf... ...ik een fervent aanhanger ben van gezond egoïsme: als ik gelukkig ben, mijn omgeving ook... ...ik blij ben dat 't vandaag al wat warmer is... ...ik subiet naar den Ikea moet, dus dat wordt nog plezant vandaag  ...
|
|
| Omhoog |
|
 |