Gaan werken in New York en Belgen in New York ?

Topics ivm onze 'community' hier & alles wat niet past in andere fora
judith parvati
Ik ben nieuw hier!

Gaan werken in New York en Belgen in New York ?

Berichtdoor judith parvati » do apr 28, 2011 4:49 pm

Hallo allemaal,

God, ik ga hier nogal reacties krijge, denk ik ! Ik heb al gelezen dat het niet evident is maar ik houd de moed erop !

Ik wil absoluut gaan werken en leven in Amerika, New York ! Ben er al meerdere keren geweest, werk nu al met een amerikaans bedrijf dat in Netwerkmarketing doet en wil er gaan werken als een waitress maar ik heb gezien dat dat allemaal niet zo evident is !!

Mijn diploma is Bachelor Degree, Secretariaat-Management Talen maar ik weet niet of ik er zo ver ga mee geraken !!

Ik zou misschien ook wel eerst illegaal wat kunnen werken in de US en dan terugkeren enzoverder maar weet ook niet hoe streng dat daar is !!

Ook ik heb ondertussen veeeeeeeeel vrienden daar leren kennen ! Ken veeeel Amerikanen maar geen familie ! Ook ik heb wel iemand leren kennen, een Amerikaan dus ik zou er kunnen mee trouwen maar ik heb er bij God nog geen officiele relatie mee !! Er was wel iets !! Iets aan de gang maar die jongen is daar nog niet klaar voor zunne dus voila die poort is ook al weg, al zou ik heeeel graag met hem trouwen hihi !

Een andere Amerikaan heb ik ook leren kennen maar dat is een moeilijk geval zunne :D

Kom maar af met jullie raad en kan ik toch niet op de een of andere manier via een working permit binnengeraken met mijn bachelor degree ?

Groetjes Judith

PS ik heb ook nog een andere amerikaan leren kennen die TV producer is in New york en ja die kan misschien wel iets doen voor mij !!! Is dat een speciale sector voor de US om te aanvaarden ?

Oh en nog iets, is vrijwilligerswerk in de US erkend als iets dat toegelaten wordt via een visa ? Want ik doe daar wel vrijwilligerswerk maar ja, is ook niet evident want die geven ook niet zomaar uitnodigingen ?

HELP !!! Ben een beetje verschoten van dat stom streng land called USA :lol:

Terug naar “Het Belgencafé”