Als bouwvakker naar Canada?

Plannen om te verhuizen naar Canada? Hier worden al je vragen beantwoord
Tom van malderen
Ik ben nieuw hier!

Als bouwvakker naar Canada?

Berichtdoor Tom van malderen » ma jan 05, 2015 8:03 am

Dag iedereen,.

Ik ben nieuw op dit forum.
Mijn vraag luid als het volgt, ik ben stukadoor, gyproc werker ( drywal install and finishing, plastering)
Nu zou ik graag willen weten is hier veel vraag voor regio calgary, zou ik in aanmerking komen voor skilled worker.
Ik ben 25j heb een vriendin van 28j en dochter van 2j.
Ben hier in België als zelfstandig ingeschreven in de zaak van mijn vader.
Graag hoor ik hier meer over.

Mvg tom

Kastelke
Hall of Fame Member
Contacteer:

Re: Als bouwvakker naar Canada?

Berichtdoor Kastelke » vr jan 30, 2015 9:18 pm

Er is sinds januari weer een nieuw systeem: express entry. (denk vooral niet dat het 'expres' dus 'snel' gaat :lol: ). Waar het op neer komt, is dat je zonder goedgekeurd werkaanbod niet echt een kans meer maakt.
Je moet eerst al beginnen door een IELTS test af te leggen, om te bewijzen dat je kennis van de Engelse taal goed genoeg is. Extra punten indien ook je partner voldoende hoog scoort.
Kijk hier eens of je in aanmerking kan komen:
http://www.cic.gc.ca/english/immigrate/eligibility.asp
Bij mijn weten kwamen 'drywallers' (noc code 7284) de afgelopen jaren niet in aanmerking voor een Permanent Resident visum.
Permanent residents in Oakville, Ontario sinds 2010 * Canadian citizen sinds 2016 * Winnaar DV-2017
http://roots2wings.wordpress.com/

Sao-Legion
Ik ben nieuw hier!

Re: Als bouwvakker naar Canada?

Berichtdoor Sao-Legion » zo feb 05, 2017 10:52 am

Goede vraag eigenlijk, ik ben ook nieuw op dit forum maar heb al veel mee gelezen zonder echt aan te melden.
Ik kom uit de categorie NOC code's (0711) en (0712) en had eigenlijk dezelfde vraag, Ik heb reeds een TOEFL en IELTS test afgelegd en ben geslaagd op C1 niveau, mijn kennis van het Frans is echter beperkt. Ik ben ondertussen al wel 31 jaar.

Terug naar “Verhuizen naar Canada”