Nintendo 2ds Amerikaanse versie te koop

Het dagelijkse leven in Noord Amerika..
joke.verdonck
Ik ben nieuw hier!

Nintendo 2ds Amerikaanse versie te koop

Berichtdoor joke.verdonck » ma dec 16, 2013 3:44 pm

Ik verkoop een Nintendo 2ds, blauw-zwarte versie. Hij is nauwelijks gebruikt! Ik had hem voor mijn zoon zijn verjaardag uit Amerika laten meebrengen, maar de 3ds spelletjes uit Europa werken er niet op. Dom van mij :(
Ik bied hem aan voor €80.
Heb je interesse of kan je iemand die binnenkort naar Amerika verhuist of met de feestdagen naar België op bezoek komt of heb je een Amerikaanse visakaart (je kan spelletjes downloaden)? Aarzel dan niet!
Bedankt!

Free_ltd
Hall of Fame Member

Re: Nintendo 2ds Amerikaanse versie te koop

Berichtdoor Free_ltd » vr jan 02, 2015 2:06 am

Ge zegt dat de 3ds spellen ui Europa er ni op werken. Maar eerst stelt ge dat het een nintendo 2ds is. Ofwel hebt ge u mistypt, ofwel moet ge eens spellen voor een 2ds proberen!

joke.verdonck
Ik ben nieuw hier!

Berichtdoor joke.verdonck » vr jan 02, 2015 5:37 am

Je kan op de Nintendo 2DS zowel spelletjes spelen van 2DS als 3DS, maar dan niet in 3D. Maar dus niet de Europese...
Je kan enkel downloaden van de Amerikaanse website van Nintendo, maar dan moet je visa Amerikaans zijn, of Amerikaanse spelletjes kopen...

Grts Joke

Dhainbe
Ik ben nieuw hier!

Berichtdoor Dhainbe » ma jan 29, 2018 12:23 pm

joke.verdonck schreef:Ik verkoop een Nintendo 2ds, blauw-zwarte versie. Hij is nauwelijks gebruikt! Ik had hem voor mijn zoon zijn verjaardag uit Amerika laten meebrengen, maar de 3ds spelletjes uit Europa werken er niet op. Dom van mij :(
Ik bied hem aan voor €80.
Heb je interesse of kan je iemand die binnenkort naar Amerika verhuist of met de feestdagen naar België op bezoek komt of heb je een Amerikaanse visakaart (je kan spelletjes downloaden)? Aarzel dan niet!
Bedankt!

Beste Joke

Heeft u nog de 2ds en is dit een 2ds xl versie?

Mvg
David

Terug naar “USA en Canada Algemeen”