Goh, deze post had ik dus nog niet gezien
Ai ai ai

ge moet weten dat ge een enorm risico hebt genomen .Ge zou daar zwaar voor gestraft kunnen worden dus laat ik u de goede raad geven ,om nu elke keer je in openbaar komt niet op te vallen ,als je een wagen bestuurd geen overtredeingen te maken want eens ze jouw kunnen nachecken ,zal je het land uitgezet worden .
En op langer land inblijven dan je mag zijn ze zeer streng .
Mijn kinesist zijn dochter heeft jaren terug gaan studeren in Amerika .Zij is na haar studies ook langer land ingebleven dan ze mocht .Ze is wel terug naar huis gekomen op haar eigen dus zonder tussenkomst van immigratiedienst of zo .
Jaren is ze zelfs nog op vakantie gegaan zonder enige problemen .Tot ze enkele jaren terug bij customs moest meekomen en komen uitleggen waarom zij langer is gebleven dan toegestaan is .Waarom zij daar nu pas mee aankwamen ,wist ze zelf niet gezien ze al jaren gewoon daar vakantie heeft doorgebracht zonder een overstay .Ze heeft naar waarheid geantwoordn dat haar tijd toen ze daar studeerde ze inderdaad langer land is gebleven,ze is toen nog enkele medestudenten gaan opzoeken .Ze hebben haar op het eerste vliegtuig terug naar huis gezet met de melding dat ze de eerste 10 jaar niet meer welkom was .
De 10 jaar zijn op moment nog niet verstreken en als zij ooit wenst terug daar naartoe te gaan moet ze eerst via de ambassade gaan om een visum aan te vragen .
Zoals je kan zien ,heeft ze een zware straf toegelegd gekregen .
Groetjes,