Even voorstellen!

Stel jezelf hier voor
MrKrypto
Ik ben nieuw hier!

Even voorstellen!

Berichtdoor MrKrypto » wo jan 10, 2018 8:20 am

Hallo iedereen!
Ik ben een jongen van 18 jaar oud. Ik ben al heel mijn leven (wat nog niet zo héél lang is)gefascineerd door Amerika (cultuur, manier van denken, alles is er KINGSIZE, de mensen zien er daar gelukkiger uit en nog zoveel meer!) Ik woon in België, maar dat wisten jullie hoogstwaarschijnlijk al. Ik zou echter graag tijdens mijn hogere studies (ik studeer rechten) een internship of dergelijke doen in Amerika met misschien een oogje op een job na mijn studies. Ik ben al een paar keer in Amerika geweest, ik heb ook al veel gezien. We hebben vaker een rondreis gedaan door een paar staten. Nu, ik ben hier eigenlijk om ''Amerikaanse'' mensen te leren kennen(?), of als jullie een andere site kennen waar ik ze zou kunnen leren kennen, let me know!

Vele van jullie zullen nu waarschijnlijk denken van Oh, het is een tiener die denkt dat alles roze geur en maneschijn is in Amerika, maar ik weet ook heel goed dat dat niet zo is. Kijk maar naar Donald Trump (sorry voor de aanhangers van hem, maar hij helpt de wereld om zeep sorry not sorry), alle werklozen wat dan natuurlijk ook leidt naar armoede.Ik wil later die job/internship in Amerika niet voor the american dream na te leven, maar omdat ik mijn draai kan vinden in dat land dan hier dit klinkt super stom en achterhaald. Maar het is wel zo!
sorry voor de lange post maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem van het einde in alinea 1 =)

Groetjes,
Krypto :D

Bart
Pro Amerika Belg
Contacteer:

Re: Even voorstellen!

Berichtdoor Bart » do jan 11, 2018 10:24 pm

Welkom op het forum.

Veel Amerikanen zul je hier niet ontmoeten, wel enkele Belgen die in Amerika (of Canada) wonen, waaronder ikzelf.

Om Amerikanen te leren kennen zijn er verschillende manieren, sociale media, fora, ...
Misschien 1 van je hobby's waarmee je online met mensen in contact kan komen? Alles heeft dezer dagen wel een 'community'
Uiteraard is een jaartje hier komen studeren de ideale manier om hier een netwerk uit te bouwen. Hou wel rekening dat het bijzonder duur is om hier te studeren. Tenzij je mssn een uitwisselingsproject kunt doen?

MrKrypto
Ik ben nieuw hier!

Re: Even voorstellen!

Berichtdoor MrKrypto » vr jan 12, 2018 8:13 am

Dankje!

Ja, ik kan via enkele ondernemingen een jaartje een uitwisselings project volgen, maar moet alleen mijn ouders nog zo ver krijgen haha

Terug naar “Nieuwe leden”