Mezelf voorstellen.. Hopelijk wat reacties :)

Stel jezelf hier voor
NicoMiami305
Ik ben nieuw hier!

Mezelf voorstellen.. Hopelijk wat reacties :)

Berichtdoor NicoMiami305 » di jul 19, 2016 3:49 am

Hallo leden van Amerikabelgen, Ik ben een jongen van 17 die volop spaart voor naar Miami/Miami Beach te trekken en te blijven.
Ik studeer Mechanische technieken( draaien, frezen, CNC-besturingen) binnenkort ook automechanica. (ook motoren)
Ik kom niet van de rijkste familie maar wel de warmste. Hobby's .. voetbal, ping pong, volleybal, badminton, playstation (niet in teamverband of erg intensief) Uhm Ik weet niet echt wat te zeggen haha alleen dat ik heel erg graag naar Miami zou willen trekken ik heb niks speciaals hier in Belgie.. buiten men ouders maar die wil ik mee nemen samen met men vriendin.. gewoon helemaal opnieuw beginnen zou ik willen... en ik weet dat ik Miami niet alleen positief moet zien want er is ook behoorlijk wat criminaliteit ... ik heb een heleboel documentaires gekeken over Miami gangs( bendes) en armoede en rijk best groot contrast is. maar toch lijkt het me een top plaats om naar toe te gaan... Er zullen waarschijnlijk heel deel van jullie ergens in DE USA wonen daarmee heb ik een vraag is het erg moeilijk om er te geraken, werk te vinden, huis te kopen algemeen rond te komen .
En mensen uit Miami/Miami beach laat AUB wat reacties achter van dingen die ik zeker moet weten en jullie ervaring!! dankuwel!! :D :D :D :D

1mlhUN8 (1).jpg
<3

Terug naar “Nieuwe leden”