My america

Praat hier over je favoriete Belgische, Amerikaanse of Canadese TV programma's en films en hoe je kanalen kan ontvangen
ASILKAN
Sophomore Amerika Belg

My america

Berichtdoor ASILKAN » di jan 07, 2014 1:07 pm

Hallo iedereen ik wou even mededelen dat er nieuwe serie is op canvas over een belg die nu een amerikaanse staatsburger is en een documentaire doet over zijn leve in usa best wel leuk om een belg the american dream op te leven op tv de serie heet 'my america'

Niggy
Pro Amerika Belg

Re: My america

Berichtdoor Niggy » di jan 07, 2014 8:09 pm

ik heb enkele afleveringen bekeken toen ik met september in Belgie was. Heb geprobeerd via de redactie te kijken, maar hun site buffert niet en weigert dienst. :(

Het is zeker een interessante documentaire. Zijn amerika is natuurlijk wel wat anders dan dat van de gemiddelde immigrant. Hij vind het doodnormaal dat de president van de USA ff goeiendag komt zeggen lol

FAL
All Star Amerika Belg

Berichtdoor FAL » wo jan 08, 2014 7:00 pm

Asilkan,

Thank om dat te vermelden.
Ik ben sinds (oops) maanden (*) proberen te antwoorden op een vraag over dit programma in een topic op "wist je dat".
Zal proberen dat deze week/weekend te doen.
Die 4 episodes van dat programma zijn eigenlijk 1000% gemaakt door een democrat standpunt om de gemiddelde niet democrat american er te laten uitzien als een complete idiot.
En de gast die je een "belg" noemt is een hollander, geen belg.
Hij is getrouwd met de dochter van wat is eigenlijk de hoge priesteres van de democrats, Nancy Pelosi.

Best,
Fredd

(*) ga op pensioen en je hebt ineens meer te doen dan daar voor. :?
Support Project Odyssey @ www.woundedwarriorproject.org

Niggy
Pro Amerika Belg

Berichtdoor Niggy » wo jan 08, 2014 9:45 pm

Hij geeft ook toe dat hij de dingen iets europeser/democratischer ziet dan de gemiddelde amerikaan, maar hij probeert ook wel oprecht zichzelf boven zijn eigen vooroordelen te zetten. Bvb in de aflevering rond gun ownership.

Terug naar “TV”